Checkstar er et visitkort af vores kvalitetsstandard
Checkstar er et visitkort af vores kvalitetsstandard
I hele verden er der 4.000 værksteder og karosseriværksteder i Checkstar-Galaxie universet.
Mekanikerne bliver siden 2005, ligesom de bedste kokke, præmierede med stjerner. Med Checkstar har vi fået vores værksted og reservedels forretning på nettet, for at fejre tilhørsforholdet til Magneti Marelli familien. Bilister kan ståle på kompetencen af mekaniker, som er uddannet efter den sidste stand indenfor branchen og beslutte sig for køb af kvalitets reservedele.
Kompetence i real tid
Historien, traditionen og innovation af Magneti Marelli samt vores lidenskab som beror på forskning, er altid til disposition af Checktstar-Partner. Der er en fælles nævner som forbinder vores virksomheder med vores medarbejder og vores partner med vores bilister. Det er denne viden som er opnået gennem skoling og bliver til kompetence af vores virksomhed. Vi kan lide denne tanke, at vi på denne måde bidrager til sikkerhed af millioner af bilister. Dette er vores hovedformål.
Vores kommunikation: en direkte forbindelse mellem kontor, handel, værksted og bilist.
Vores strategi, deler vi med hovedpersonen fra Checkstar, som kan drage nytte af vores kommunikation med Magnet Marelli, for at deltage i vores kampagner. Der er ikke noget der er overladt til tilfældigheder: Fra skiltet, som bilisten ser og genkender hver eneste dag, til arbejdsbeklædningen af mekanikeren, som rækker ud til håndtryk, værkstedets indretning og indtil de Gadgets som bliver brugt til anerkendelse. Hvert element af kommunikationen som perfekt komplementerer vores brand, for at vise hele verden, hvem vi er.
Et voksende netværk
Vi har gjort det muligt at indgå rentable aftaler.
Vores netværk er international og tillader os struktur af partnerskaber med markedsledere.
Vi tænker her på biludlejningsselskaber og forsikringer.
Et netværk som forbedrer resultater og giver fordele for vores partner.
Takket denne filosofi er vi i stand, at vokse og udbygge vores netværk.